hahahoneymoon

12 december 2015 - tp. Huế, Vietnam

MBij het inchecken worden we neergezet met wat gember thee en krijgen we rustig uitgelegd wat voor soort kamers er zijn: deluxe, honeymoon bungalow, honeymoon poolhouse etc.
We besluiten voor de goedkoopste versie te gaan, prima als slaapplek, zwembad en spa kun je je prima mee vermaken en dat hoeft heus niet op je eigen kamer.
Mel noemt nog wel dat we op honeymoon zijn (korting??) en de hostess kan dan maar niet geloven dat we geen honeymoon suite nemen. Als Melvin dan ook nog eens vertelt dat we met de motor reizen dan moeten alle dames achter de balie even goed giechelen. Melvin staat tussen de dames in, met zijn schouders te schokken van het lachen. Het is ook overal hetzelfde he, vrouwen die moeten giechelen om Melvin en Melvin lacht het hardst.
Wanneer we de kamer zien zijn we super blij met de keuze: groter had t niet moeten zijn. Deze kamer is groter dan ons appartement in amsterdam!
Het ruikt er echt heerlijk en het bed is enorm en lekker zacht. Hier gaan we ons wel vermaken de komende dagen.

'S avonds toch even het terrein af, kijkje nemen in de straat. Ergens komt enorm harde muziek vandaan, daar worden we nieuwsgierig van. Misschien weer een bruiloft?
Het blijkt een kermis te zijn. Minder groot en professioneel dan bij ons maar niet minder uitbundig en zeker niet minder druk bezocht!
Melvins oog valt op een kraam waar je een soort van roulette/rad van fortuin kunt doen. Binnen de kortste keren staat Melvin met dong tekens in zijn ogen mee te doen en het wordt al maar drukker bij de kraam en iedereen doet met ons mee. Juichen als we winnen!
Gezellig volk is het toch.
Nadat de €25 die we hadden op is, lopen we maar weer terug. Het plan was om nog iets te eten maar ja, het geld is opgegokt! Wel gezellige avond gehad.
De volgende dag een heerlijke massage gehad van lichaam en hoofd.
Slapen en zonnen bij het zwembad en happy hour van 4-7 met mojitos en huda, het plaatselijke bier. Het lijkt Rhodos wel! We zijn er weer.